måndag 26 juli 2010

Ny design!

Ja, idag blir det bara ett litet textinlägg. Har nämligen min dator inlämnad för reparation (SNYFT!) så alla mina foton finns ju givetvis i den - och inte i ngn annan dator;) Har ju också ändrat bakgrund som ni kanske märker...
När jag för någon dag sedan loggade in, så var bakgrunden svart...Mycket mysko tyckte jag, men tänkte att det kommer nog snart. Men oj, vad jag väntade och svart var det fortfarande!!!!! Fick via en kompis reda på att bakgrunden tagits bort av Photobucket.....!!!!!! Orkade inte sätta mig in i allt, men tydligen tyckte någon att man skulle börja betala för bakgrunden om jag förstod det hela rätt. Nåja, hittade via kompisen (BellaMio) en helt underbar sida med vintage-bakgrunder. Titta uppe till vänster i min blogg så kan ni klicka er dit. Där fins mycket fint vill jag lova!!!
Nåja, nu väntar en runda på stan med barnen. Vädret är halvtaskigt, men jag har börjat jobba efter enl härlig och varm semester, så det gör ju å andra sidan inte så mycket!!!!
KRAM på er!

3 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Du har fått jättesnyggt i bloggen.

Fy tusan för krånglande datorer, hoppas du får ordning på den snart. Jag önskar att det ska vara fint väder ett tag till, jag har ju semester nästan 4 veckor till.
kram Annika

Rita sa...

Vilken snygg design!
Datorer ska bara funka, är det inte så? Inte kul alls när de lever sitt eget liv.
Hoppas du får ordning på den snart.
Ha en bra dag!
Kram/Rita

Sunna sa...

åh va tråkigt när det pajjar, tack för din vänliga hälsning