torsdag 19 augusti 2010

Gaaahh!!!!!

Fortfarande bara ett textinlägg...I hela FEM veckor har MediaMarkt haft min kära dator...Har inte hört ett jota ifrån dem. Har mailat två ggr; fortfarande inte fått svar. Har av o till de senast 3 veckorna försökt ringa o det projektet kan man sammanfatta med ett ord: DÖ´FÖTT. Ingen svarar nämligen! Två ggr under tre veckor har jag kommit fram!!!!!! Andra gången blev jag lovad att serviceavd.skulle ringa mig samma eftermiddag. Den eftermiddagen har ännu inte kommit...Nu är jag inte bara sur, jag är FÖRB.....ja, just det! Så, det kommer bilder här så småningom - jag lovar!!! Dessutom har vi 7,5 mil enkel resa till varuhuset, så man kör kanske inte bara förbi sådär helt apropå.
Over and out!

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Fy tusan vad dåligt, klart att du ska vara förbannad!!! Håller tummarna för att det löser sig snart.
kram Annika