söndag 18 april 2010

LO med mig

Denna LO började jag på för ganska länge sedan. Kom liksom av mig lite och den blev liggande. Gjorde den färdig för ngn vecka sedan, så nu tänkte jag att ni kunde få se den. På bilden är det jag (!) som sitter på hästryggen kan ni tänka!!! Gillar hästar, men har med stigande ålder insett att det ibalnd kan vara lite farligt också... Fegheten slår till! MEn men. Vet ni vad en svägerska o jag ska göra i morgon? Jo, vi ska börja rida Islandshäst. Ska bli sååå roligt!



Får väl börja med att be om ursäkt för det usla ljuset....:( Men ni vet väl hur det är när man känner att man bara måste fota o få allt klart innan man kan gå o lägga sig - för så är det oftast för mig i alla fall. Att jag kommer på allt sådant här sent på kvällen; alldeles för sent kan jag säga....Men då blir det ju som det blir också... LO:N valde jag att kalla "Med skräckblandad förtjusning". Nåja, ni får väl se det ni ser.....

Ha en fortsatt bra kväll!'

KRAM

1 kommentar:

Uzaan sa...

Fin LO. Vad roligt o rida.. Det har jag inte gjort på många år.. Blev lite sugen nu.