tisdag 20 april 2010

Kom ihåg!!! kan vara bra att ha...

För ett tag sedan gjorde jag ett post-itblock o gav bort till en arbetskamrat som fyllde år. Hon uppskattade det jättemkt, i synnerhet som ngr andra "kompisar" till henne valde att ge henne...tja... ett hjälpmedel om vi säger så.....tänker inte skriva vad det var här nämligen......


Så här såg "min" present ut:

Brunmönstrade papper, lite svart pearl maker i hörnen och text med Dymo-remsor. Ett beigevitt organzaband knyter ihop det hela. Klart! Tycke ratt detta är en jättebra present; sådär lite lagom när man inte riktigt vet vad man ska ge o man kanske inte vill ge så jättestor grej. Vad tycker ni?

Förresten; jag överlevde gårdagens ritt...Ja, det förstod ni väl efterosm jag precis skrivit ett inlägg... hi hi hi... Men kul var det vill jag lova!!! Önskade att jag fick en lugn häst o det fick jag. Så lugn att det nästan var fööör lugnt!!!! Det ni! Känner dock av mina sittben idag, vill jag lova. Får se hur det blir i morgon. Träningsvärk brukar ju vara värst dag 2...

Inga kommentarer: