onsdag 24 mars 2010

Ett halsband - SÅLT!!!

Här är ett halsband jag "svängde ihop" för en tid sedan. Själva berlocken är ett glashjärta o nedanför hängde jag en lite vit blomma i metall. Detta sätts fast i metallringen (som visade sig vara av plast!!!) med hjälp av en karbinhake. Sedan en ganska enkel kedja. Enkelt, men snyggt! En kompis till mig kom o ville köpa två halsband; ett till sin mamma o ett till sin svärmor. Detta
"högg" hon direkt till svärmor; fick bara byta ut kedjan till en längre variant. Sedan valde hon ett annat halsband till sin mamma som jag själv har varit ganska förtjust i, men det kunde jag ju inte tala om...;) Kul att ngn vill köpa det man skapar!!!
KRAM

3 kommentarer:

Rita sa...

Grattis! Visst är det så, kul när nån vill köpa det man gör. Halsbandet är jättesnyggt!
Kram

Annika kort & gott sa...

Jag kan bara hålla med, visst är det kul när någon uppskattar det man gör och vill köpa det. Jag gillar också detta halsband!
kram Annika

Malmis sa...

Kul med lite försäljning!