söndag 21 februari 2010

Ord utan bild

HEJ IGEN!!!!
Vill först och främst tacka för alla gratulationer jag fått, via mail, Facebook o andra medier:)
Det är nämligen dags att ändra texten om mig vid sidan av här....Fyllde hela 35 år i fredags!!!!
Hade lite kalas för släkten i lördags. BJöd på rökt lax o kokt potatis med rom-sås till.GOTT!!!!! På presentsidan blev jag mer än nöjd; har inte hunnit fota än men numera har jag en Crop-in-style XXL (!!!!) stående i vardagsummet. Tjoho!!!!! Fick även en Craftmate; ni vet en väska med måååånga små plastfack att stoppa små brads o annat livsnödvändigt i.... Fick även lite pengar som nog kommer väl till pass (dvs scrap-inköp vad annars??!!) Av mina barn fick jag ett jättefint halsband i silver med hjärtan i olika storlekar. Ska försöka fixa fotobevis på detta också.
Känner att det är mycket nu...som det brukar heta. Har en hel del foton som ligger o som ska redigeras o som ska upp här på bloggen - ngn gång. Tänkte nästan ta en av mina sömnlösa nätter till detta. Bara det att nu har jag sovit riktigt gott de senaste nätterna....Fast det ska jag väl inte klaga på antar jag!!!! Är riktigt pysselsugen nu. Så pysselsugen så jag inte vet riktigt vad jag ska göra; eller rättare sagt - har så många idéer att jag inte kan bestämma mig!! Ett angenämt problem eller hur?
Får se när bilder kommer....
Nu ska jag surfa vidare!!!!!!! För ännu mer inspiration;)
Ha det gott!
KRAMIZAR
Millan M

2 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Grattis i efterskott! Låter som en härlig födelsedag och många fina presenter fick du oxå.
kram Annika

Lillnettan sa...

Määäh! Har du fyllt år??! Grattis i efterskott! :D