måndag 18 januari 2010

Länge sen sist

Hallå på er där ute!!!!!! Nu var det ett tag sedan sist; men det har ju varit lite helger o annat smått o gott. Dess emellan har jag jobbat lite också...;) Har inte scrappat så jättemycket över julen, men nu har pyssellusten tagit fart - bildbevis kommer så småningom. Har däremot stickat en hel del. Bilder är tagna och kommer snart att synas på en blogg nära dig!!! Upptäckte att jag inte visat er alla mina julalster än..... Skäms på mig!

Här kommer lite gott o blandat (om jag och blogspot kommer överens...):
Tändsticksask med snögubbar, lite punchinella, julstämpel och en blomm akombinerad med en mini-ros.
Ytterligare två tändsticksaskar som går i blått. Textstämpeln är stämplad på akvarellpapper (syns inte så väl på bilden, jag vet...). På den högra asken har jag kombinerat "God Jul" med en journalingstämpel utan text. Blev ganska snyggt, tycker jag.

Här kommer tre lite mindre askar. Gjorde rätt många tändsticksaskar till julmarknaden, men faktiskt, nästan alla gick åt och det var ju kul! En alldeles lagom julklapp från barnbarnet till mornmor/farmor tror jag, för det var många barn som köpte! Sedan är det ju en fin gå-bortspresent i stället för en blomma också.


Inga kommentarer: