söndag 27 december 2009

Ytterligare jul

Ett av de julkort som skickades till en god vän. Har haft lite svårt för att blanda olika mönstrade papper, men jag har övat och tycker att jag, åtminstone ibland, får till det...
Tomten tyckte tydligen att jag varit snäll i år, för jag fick flera fina saker; b la en massagedyna från OBH Nordica!!!!!!!!!!!!!!!!! TACK THOMAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har fått lite pysselsug åter och har nu börjat med nästintill serieproduktion av - ringar. Hittade lite wire i ett skåp och så lite pärlor och vips, hade jag en ring...och två...och tre... Bildbevis kommer så småningom!
Hoppas ni haft en lika bra jul som jag.

KRAM PÅ ER!!!



Ytterligare två tändsticksaskar. Tyckte de blev ganska söta!!! Sålde de flesta av dem på marknaden jag stod på. En lagom present för många barn att köpa själv till mormor/farmor i julklapp!!

1 kommentar:

Rita sa...

Tackar, det värmer =)
Ha en god fortsättning!

Kram/Rita