tisdag 8 december 2009

Nästa bokstav!

Efter "A" kommer ju som bekant "B"... I mitt alfabetsscrappande fick det bli "bag-o-maniac" eftersom jag är galen i väskor!!!!!!!!! En del köper skor, andra köper läppstift - själv köper jag gärna en väska eller två. Kan alltid vara bra att ha, eller hur tjejer???!!! Kan säga att min sambo inte håller med....;)
Denna LO gjorde jag på en av mina scrapkvällar tillsammans med ngr andra trevliga tjejer. Vi träffas ju som bekant varje måndag. Just denna måndag var det bestämt att vi skulle scrappa kring vissa regler; b la skulle vi använda tre mönstrade papper, vi skulle använda blommor etc etc.
Grunden är ett ganska så mönstrat papper i sig. Sedan har jag använt tre mindre mönstrade papper och b la gjort egna blommor av spillbitar! Korten paniktog jag samma eftermiddag som jag skulle iväg...Planering är A och O sägs det.....

Inga kommentarer: