tisdag 8 december 2009

Julmarknad 2009

Den gågna helgen stod jag på en julmarknad alldeles i närheten där jag bor. Trevligt med gångavstånd! Marknaden var mellan 11-15 så det var en lagom tid att stå, tycker jag. Tänkte visa ett par bilder därifrån så ni får se lite av den mysiga miljön. Flera av oss "knallar" stod inne i ett gammalt sädesmagasin, ngr stod på stallbacken och ngr ytterligare stod i olika små uthus. Jättetrevligt var det och mkt folk kom det ; nästan hela tiden. Kul, kul!!!! Och det bästa av allt; jag sålde faktiskt riktigt bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!


På bilden står jag och min ena dotter, som heter Elin. Hon och övriga familjen kom upp och hälsade på mig en stund.

Här syns hela mitt bord (dock inte så mkt av grejerna, men det får vi skylla på fotografen - min sambo!!!) förutom jag och Elin ser vi även Jenny; min andra dotter.

Som sagt, roligt var det. Inte speciellt kallt heller, bara lite om fötterna. Men där fryser jag alltid, så...

Ha det gott!!!!



Inga kommentarer: