torsdag 14 maj 2009

Lite till

Som sagt var, ytterligare en altrade sak utlovade jag ju. Ena dottern skulle till en kompis om fyllde år. Kalaset skulle dock vara en vecka senare, men vi tyckte att hon kunde få något redan nu... Så jag slängde ihop en liten godispåse åt henne. Har lite cellofanpåsar hemma i olika storlekar (alltid bra att ha!). Sedan tog jag en bit albumblad ni vet; vita hålade papper man kan klistra fast foton på. Jag använder dessa till att stämpla på, men nu fick det bli en bit att sätta fast överst på påsen. Bigade mitt på för att vikningen skulle bli lite snyggare. Stansade ut bokstäver med min QK-tång (alfabetet heter Moxie tror jag - rätta mig någon om jag har fel...) Dekorerade med en lite blomma, ett blad och givetvis lite stickles!! Tjejen hade blivit jättenöjd och tur var väl det. Senare på kvällen var de på bio och då hade hon tagit med sig påsen!!

Inga kommentarer: