torsdag 14 maj 2009

Äntligen!!!!

Ja, nu har jag äntligen tagit mig i kragen och fixat till ngr bilder som jag tänkte visa er, kära vänner! Pysslandet har legat lite halvt på is senaste tiden - tyvärr!!! Och det lär väl inte bli mer av den varan när solen skiner o sommaren är i antågande. Man törs ju inte andas om att man vill ha lite regn..så här i sommartider... Regn=legitim pysseltid eller hur? Nåja, ska inte "tjöta" mer.


Har två altrade grejer jag tänkte visa.


Först ut är en altrad ask. Har klätt lock och sidor med mönstrat papper. Sidorna på locket har jag satt spets på. Locket är i sin tur dekorerat med ett stämpelmotiv (har glömt vilket märke), ett hjärta som jag ritat på fri hand o sedna dekorerat med lite streck runt kanterna, en blomma (naturligtvis) som fått sig en knapp i mitten - där jag även fäst en liten tag (QK-dies) med hjälp av Scrappers floss. På tagen står det "till någon speciell". Tagen färgade jag med en distressdyna ( vintage photo) för att sedan skrynkla ihop tagen för att få ett lite slitet utseende. Är faktiskt ganska nöjd med min ask. Tyckte den blev lite söt!

Inga kommentarer: