måndag 28 juni 2010

En canvas

Har gjort lite allt möjligt den senaste tiden, så även i pysselväg. Decoupageprojekt på canvasduk b la. Här är ett av resultaten.

Ursäkta den ngt konstiga bakgrunden, men jag har (som vanligt...) panik-fotat framåt kvällen o då inte orkat ta fram allt som man skulle behöva.

Tycker det är så smidigt med decoupage. Resultatet blir snyggt o man behöver inte vara särskilt duktig på att måla. Brukar köpa på mig billiga canvasdukar när jag är på GeKå:s i Ullared. Servetter också förstås;) Har en jobbarkompis som också håller på med div.pyssel så ibland byter vi servetter med varandra. Detta är ngt mina vänner, som övergår min sambos förstånd...Han anser att servetter torkar man sig med o inget annat...Jaja, jag ödslar inte tid o kraft på att förklara för honom som ni förstår;)

Tavlan här ovanför fick mamma på Mors dag i år (o hon blev glad...)

Ha det gott cyber-vänner!

3 kommentarer:

Malmis sa...

Hej! Du frågade om läderbanden på min blogg, ja, de är köpta färdigflätade. :)

Uzaan sa...

Men å vad fin den blev! =)

Rita sa...

Åh, så fint! Vad du är duktig!
Önskar dig en underbar helg!
Kramis