lördag 27 februari 2010

Altrad canvas

Ett snabb-inlägg såhär i Melodifestivalens början... Blev så inne i mitt surfande så jag vet inte hur jag ska kunna slita mig...;) Tänkte visa mitt första altrade canvasprojekt. Det är tänkt att bli en present till min guddotter som fyller fyra år i april. Ute i god tid för en gångs skull!!!


Har duttat med en svamp på canvasen; först med rosa allmogefärg och sedan med lite guldfärg. En söt Tilda-stämpel från Magnolia tyckte jag passade bra. Lite olika spillpapper, ett trähjärta med en fastknuten nyckel och en blomma sammansatt av tre olika. Den lilla nyckelpigan tyckte jag var lite söt så den fick också vara med på ett hörn. B:et står för Betty och datumet är hennes födelsedag. Lite blingbling i form av självhäftande strasstenar. Inte fel!!!! Är ganska nöjd med slutresultatet även om jag nu skulle gjort en del annorlunda. Hoppas bara att den faller mottagaren i smaken;)

Nehej, nu väntar Melodifestivalen. Den har visst redan börjat hör jag! Bara att ta sin kaffekopp o bänka sig i soffan. Ha en fortsatt trevlig helg alla därute!

KRAM

Millan M

3 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Tycker den är jättefin och jag kan tänka mig att den blir uppskattad av mottagaren.
kram Annika

Petra/Trollet sa...

Vilken fin canvastavla!!!! Vem vill inte ha en sån!!! Kram Petra/Trollet

Malmis sa...

Jättesöt!