söndag 24 januari 2010

Bokmärken

Här igen!!!! Trodde att det var datorstrul på gång, men det visade sig att det lyckligtvis inte var så.... Puh!
Har fått tillbaka ett riktigt pysselsug igen. Gör kort; kanske inte på löpande band precis, men nästintill;) Eftersom jagibland står på en marknad eller liknande tänkte jag att det kunde vara bra att ha ett gång kort att ta till om man blir inbjuden med lite kort varsel, precis som jag blev i somras. En granne frågade om jag inte ville vara med med mina kort o smycken på en sommarmarknad en bit härifrån. gärna sade jag, när är den? Om en vecka, blev svaret.... Kan säga att jag PANIKPYSSLADE i en vecka. Det var inte jättekul eftersom jag inte blev jättenöjd med alla kort jag gjorde, men jag sålde ändå ganska hyfsat... Nåja, bättre att vara förberedd!


Tänkte visa er två bokmärken som jag gjorde för ett tag sedan. Stora tags, spillbitar o ett stämpelmotiv! Sedan in i lamineringsmaskinen - KLART!!!

På det högra bokmärken har jag stansat ut små,små, små bilar. Det är de små gröna pluttarna man ser till vänster om pojken...;)

I morgon kväll väntar scrappträff som vanligt. Kul, kul att träffas ett gäng o få lite inspiration! Dessutom har vi lagt en beställning från Pysseltagen. Hoppas grejorna kommit.....

Ha det gott!!!!!!


Inga kommentarer: