tisdag 10 november 2009

Födelsedagskort

Samma jobbarkompis som fick bokmärket i inlägget här nedan, fick givetvis även ett kort!


Håll till godo:

Spillbitar (givetvis) självhäftande spets samt knappar o scrappers floss. Den ljuvliga stämpeln kommer från Motivet har jag för mig. Rätta mig om jag har fel:)

Nehej, nu är det snart dags att hämta ena dottern från skolan. Är ledig idag så i morse fick de skjuts eftersom det regnade så förbaskat...Sen ska jag nog sätta mig i mitt "nya" pysselrum och göra lite julkort; och framför allt - ett försenat Fars Dags-kort.

Ha det bra!

PS. KAOS:erna är under tillverkning...Har inte glömt er. Saknar dock fortfarande Tussans adress - hör gärna av dig! DS.


2 kommentarer:

Laila sa...

Va gulligt! Det var verkligen en söt stämpel

Anonym sa...

Jättefina alster :) Tack, för titten
Hälsningar
Helena