fredag 18 september 2009

Tävling

Om ni kikar in till Malmis, så får ni se vilka superdupersnygga bokmärken man kan vinna!!!!
Ta chansen ni också (eller inte, för då blir mina chanser större;) ....
Jaa, nu sitter jag här på jobbet så så mycket mer än detta blir det inte ikväll. Imorgon ska jag sova en del av dagen, så tyvärr missar jag vår scrapträff so går av stapeln här i O-hamn i morgon. Synd!!!! Men jag har förbeställt lite varor från en av butikerna som kommer, så dem ska jag gå och hämta när jag vaknat... Alltid ngt!
Go´NATT PÅ ER!

1 kommentar:

Jessica Blixt Wendin sa...

Hej hopp.
Jag såg att du har varit in på min blogg. Och visst stämmer det att jag kmmer till oskarshamn ibland. min farmor bor i Emsfors strax utanför. Och vet du vad jag är där precis nu :O)
Men det tokiga är att denna gång har jag min man med och han är inte så himla intresserade av att åka runt på scrap. Men nästa gång kanske vi kan klippa lite papper ihop. Förra gången jag var nere hälsade jag på mio tror jag hon heter. Det är alltid roligt med nya människor. Hoppas att vi syns någon gång.
Kramis
Jessica - tussan