tisdag 21 juli 2009

Stansat

Ska bara visa er ett halsband jag gjorde till Elin när hon fyllde 10 år för ngn vecka sedan. Hon hade sett mitt halsband jag stansat med deras namn på och ville ha ngt liknande. Ljusförhållandena var inte de bästa när jag fotade, men jag har stansat "love" på ett hjärta som hänger i en kedja som jag "delat av" med hjälp av turkosa pärlor. Måste säga att jag blev ganska nöjd. Det blev dottern också;)
Nu ska jag göra lite annat - har ju SEMESTER nu (sååååååå sköööönt). Har startat ett semesterprojekt; håll i er nu - jag ska lära mig att sticka raggsockar.... Började igår kväll. Efter att ha repat upp skiten ca 10 ggr eller så, så har jag nu fått lite kläm på det hela....Har kommit typ 2 cm på resåren i skaftet!!!!!!!! Men men. Man ska vara glad för det lilla;) vi får väl se vad jag säger när det är dags för hälen.... Ha det bra!!!!

6 kommentarer:

Malmis sa...

Så sött! och ja, jag håller med, scrapping är skoj, det också! :)

Vero sa...

Jättefint halsband. Scrapping vågar jag inte prova på... då kommer jag att fastna i det... :)

pysselninjangittan sa...

haha, får ju alltid hoppas du hunnit med 2 sockar till vintern.
fint halsband :)

Kamilla sa...

ÅÅå vilket jättefint halsband :D suuuperfint!

BellaMio sa...

Halsbandet blev verkligen fint. förstår att Elin gillade det... Det gör jag med ;)

Vågar fråga nu när jag är på behörigt avstånd, el hel gata bort, har du kommit till hälen ännu?

Kram Kram

rebecka sa...

vilket fint halsband du har gjort :) och lycka till med stickningen, själv har jag gjort ett par på syslöjden på skolan men då fick jag ju såklart lite hjälp av läraren, men det gick ganska bra för mig :p hoppas du blir nöjd med dom! :)