måndag 1 juni 2009

Titta här!!


Denna kom från BellaMio. Tackar, tackar!!!! Ja, då gällde det också att skriva 10saker ärligt om sig själv. Hmm, få se...
1)jag bara äääääääääälsakr kaffe
2)har två ggr varit nära att gå in i den "berömda" väggen
3)är en liten gottegris (kakor, kaffebröd,godis - är inte så nogräknad)
4)äääälskar mitt jobb (är sjuksköterska)
5)hatar att plocka ur den rena disken från diskmaskinen
6)pratar med mamma i telefonen (eller IRL) nästintill dagligen
7)anser att städning mer eller mindre är ett djävulens påfund (men gör det ibland ändå)
8)kan ibland vara disträ
9)är inte speciellt trädgårdsintresserad. Har tack o lov ingen stor tomt! finns bara ett enda land där, som jag tvingar mig själv att rensa ibland...
10)scrap o pärlor=min livlina när allt blir lite kaos

Och så skulle utmaningen vidare till 7 andra:
Kamilla
Hoyagittan
Jennys kreativa-sida
Tussan
Anna

Ja, det blev visst bara fem, men jag känner mig lite stressad idag över allt jag har att göra - plantera blommor, utvecklingssamtal i skolan, fotbollsträningar med barnen o sedan väntar jobbet... Ser fram emot att lära känna er lite bättre!!!!

2 kommentarer:

pysselninjangittan sa...

tack för awarden men du va lite sent ute *fniss*
här ser du mina bekännelser
http://pysselninjangittan.blogspot.com/search/label/award

Jag lägger till dig på min lista så jag inte missar allt annat skoj du hittar på :-)

BellaMio sa...

Kul att läsa dina sanningar om dig själv! Även om jag nog visste det mesta redan...

Kram på dig tjejen!

P.S. julkortet är ju superläckert, blir nog till att norpa den idén, hihi...