måndag 1 juni 2009

Nu kommer det



Ja, lite nytt utlovade jag ju för ngr dagar sedan och man ska ju hålla vad man lovar har jag fått lära mig. Först ut var ett exempel på "speed-scrapping á la Millan M"... Svärmor fyllde år för ett par dagar sedan och det är klart att hon ska ha ett kort. Kom bara på det sisådär strax innan vi skulle dit...typ... därav även den tämligen urusla kvalitén på fotot.... Enkel cardstock vikt på mitten; klädde en chipboard-deko med mönstrat papper (fågeln alltså) samt skrev grattis för hand på en annan pappersbit och limmade dit den... KLART!!!!!!!!!!! ja just det, stämplade och embossade en swirl uppe i ena hörnet också.Vad gör man när tiden blir knapp?????

Här kommer nästa kort!! Gjorde ett tack-kort till ena dotterns spellärare. Hon hade sista lektionen för terminen för ngn vecka sedan. Är alltid lite svårare att göra kort till killar/män tycker jag. Eller hur? Men lite blåa färger och silvrig punchinella gjorde susen. tycker jag. Blev faktiskt hyfsat nöjd med kortet om jag får säga det själv.

Inga kommentarer: