fredag 24 april 2009

Min första tävling!


Ja, nu har jag tagit mod till mig och skickat in ett bidrag till en tävling - kan ni tänka er!!! Det är Scrappa me mej (har fysisk butik i Kalmar) som hade en korttävling efter en skiss. I morgon avgörs det hela och vinsten är ett presentkort på 300 kr!!! Det ni; det vore inte dumt att få... Tänkte visa kortet jag knåpade ihop; det var ok att lägga ut det så fort man såg sitt bidrag på deras blogg. Man kan fortfarande rösta, så gå gärna in och kika i Scrappamemej´s blogg :)

Har använt mig av CS o mönstrat papper från Basic Grey. Stämpeln kommer från Panduros "vårflickor". Blommorna kommer från Prima (alltid lika snygga) och de är uppiffade med knappar o lite Scrappers floss. Flickan har även fått lite stickels på sina vingar, för att bli lite "blingig".
Nu hoppas jag bara på lite nybörjartur!!!

Inga kommentarer: