fredag 17 april 2009

Lite nytt







Tja´på er!!! Kände att jag inte uppdaterat här på ett tag så nu får ni se två kort jag knåpat ihop. Det ena är till min guddotter Betty som nyss fyllde 3 år. Ett par dagar efter fyllde hennes storebror år också och givetvis ska han också få ett alldeles eget kort!

Hade lite skaparlust över och visste itne riktigt vad jag skulle knåpa ihop, så det fick bli ett kort med kossor. Visst är stämpeln söt!!??!! Kunde inte bestämma mig om det skulle bli ett grattis-kort eller ngt annat, så jag lät bli att sätta dit ngn text över huvud taget just nu. Då kan man ju skriva dit vad som passar när man vet vem som ska få kortet! Smart va´?!...

Och en annan rolig sak; i morgon är det scrap för hela slanten som gäller. För första gången ska vi ordna en scrapträff här i O-hamn o det ska bli sååååååååå kul!!!! Tjoho!!!! Hoppas den blir årligen återkommande. Ska försöka knäppa ltie bilder som kanske kan komma upp här på bloggen så småningom.
Nåja, nu får det vara nog för denna gång. Ska med ena dottern till ridskolan snart. Måste dessutom förbereda lite käk till kvällen - och framför allt - packa inför morgondagen!!!!!!
Ha en bra fredagskväll mina vänner!
KRAM

5 kommentarer:

Vero sa...

Kul med pysselträffar tycker jag. Försöker själv dra ihop till det här ute i Östhammar, men det är knivigt ibland. Hittade dig på I love Pyssel och lägger dig gärna till min sida så jag kan komma in och inspireras igen.

Malmis sa...

Fina kort du har gjort! Jag kikar oxå in från ilovepyssel... :)

Uzaan sa...

Hej här är en till från ilovepyssel.. Vilka fina kort du har gjort.

pysselninjangittan sa...

hej
ja så söta kossor :)
Jag är me från ilovepyssel

BellaMio sa...

Hej hopp på dig!

Sicken tur att du åkte med katten!! Det kunde ju blivit trist om du fått vänta som de ville...

Du har en award att hämta i min blog!

Kram :)