lördag 2 maj 2015

Back on track!!!

Äntligen tillbaka efter en lååååååååååång blogg-torka..
Finns många, olika anledningar till det - alla tänker jag inte gå in på här. Men det har b la varit byte av jobb, "privata saker" samt att jag för ett par år sedan fick diagnosen hyperthyreos. Alltså har jag en sköldkörtel som var alldeles FÖR effektiv... Har dock behandlats för detta och mår nu bra.
Nog om detta!

Har fått alltmer pyssellust och det till många olika tekniker/hantverk.
Den senaste tiden har nästintill uteslutande ägnats åt stickning samt virkning. Men det har även smugit sig in lite smyckestillverkning och på senare tid även sömnad!
Suck, när ska jag hinna jobba?????

Hoppas att jag nu kommer ha fortsatt bloggsug - har t o m laddat ner blogger till både iPhone och iPad...

Kommer snart lite pysselinlägg.
Bjuder dock på en bild från vårt bröllop, februari 2013 på Teneriffa!
På återseende!



Inga kommentarer: