måndag 14 februari 2011

Lite nytt

Hoppas ni alla haft (o fortfarande har) en underbar Alla Hjärtans Dag! Hade inga söta gulliga bilder, så därför bjuder jag på en "skoj-bild" av o med mig själv....





Tja, så skoj var den kanske inte ;) Nu får det bli något mer seriöst. Till exempel några av de julkort jag sålde i julas :)


Julkort i grönt o brunt. Tyckte att det mönstrade pappret fick tala för sig, så jag använde helt sonika inget stämpelmotiv! Lite självhäftande filthjärtan o brunt organzaband piffar upp det hela lite. Sedan ett antal "God Jul" uppstämplat på mittenpappret.

Nästa kort gick i vitt o rött; klassiska julfärger! En Hängla-flicka på tårtpapper. Lite utstansade QKkvistar ihop med en egenhändigt komponerad blomma där jag målat vita prickar på med Sakura-pennan (ett måste!). Två smala organzaband o text på röda Dymo-remsor och just ja, lite grön Stickles på kvistarna förstås ;)

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Så härliga kort!
kram Annika