onsdag 5 januari 2011

Födelsedagskort

Jag lovade ju lite pysselbilder också i förra inlägget. Här kommer ett kort som gjordes i höstas till en tjej som fyllde 24.

Har använt lila carstock som kortstomme. Därefter ett mönstrat papper (ett papper med motiv snarare än mönster om ni förstår vad jag menar...) Sötaste lilla älvstämpeln ör förglagd med ProMarkers o sedan de superanvändbara små klisterbokstäverna - här i ganska mörkt chokladbrunt. Ja just det, sprayade ju mönsterpappret med guldspray - som tyvärr inte syns här på fotot; men snyggt blev det!!!

Nej, nu känner jag att sängen o John Blund kallar på mig - over and out!!!!

3 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Snyggt! Lila är en färg jag använder sällan, får lixom inte till det.
kram Annika

Rita sa...

Snyggt, jag älskar lila =)

sv: tack helgerna har varit bra, mycket mat o mycket godis bara. Själv då?
Ja, jag tänkte att jag ändå har min bild på facebook, så why not! =)
Kram

Malmis sa...

läckert kort! motivet på pappret gör att det ser extra arbetat ut, fast med mindre ansträngning :)