onsdag 27 oktober 2010

Nytt försök

Här kommer det första av två "grattis-till-dottern"-kort som jag skickade till min kusin som fick barn i juni i år. Mina föräldrar skickade det ena kortet om någon undrar varför jag gjorde två! Tycker stämpeln på kortet ovan är såååå söt!

Nästa kort blev såhär! Har satt ihop flera blommor, ett tårtpapper tyckte jag blev lite gulligt. Texten på kortets utsida skrev jag på två ballonger som jag stansat ut med min QK-tång.
Korten blev mycket uppskattade och det är ju alltid roligt att få höra; eller hur?!
Här regnar det, så det är perfekt pysselväder. Får se om jag hinne rngt innan det är dags att jobba. Måste skjutsa barnen till stallet b la. Tycker det är dags att återinföra det här med "husmors-semester".... ;)
Ha det gott allihop!

1 kommentar:

Malmis sa...

Söta kort! Och ang husmorssemester, man kan nästan kalla det som jag ska på i mars för det... Ska till Paris ihop med min mamma, min syster, min moster och hennes två döttrar. Ska bli jättekul!