onsdag 20 oktober 2010

Diverse kort

Tänkte visa två kort som jag gjorde tidigare i somras.
Först ut är:

Kort som den fiskeintresserade svågern fick på sin födelsedag. Tagen har jag gjort själv;d en är distressad med "vintage photo" o efter det fick den en öljett som matchade de vågiga banden jag satt på kortet. Stämpeln är en Magnolia. Den lilla stjärnan vet jag inte var den kommer ifrån, men jag sprayade den med guldfärg (syns ej så bra). En vit knapp i stället för blommor fick duga!


Nästa kort fick en cellolärare innan sommarlovet :) Gjort i somriga gröna toner. Har använt självhäftande spets o små klisterbokstäver som fått ett lager 3d-lack (som inte syns på kortet). Uppe i högra hörnet stämplade jag en svart swirl. Tyckte stämpeln var lagom somrig o söt; kommer inte ihåg tillverkaren för tillfället... Och som vanligt har spillpapper använts ;) RECYCKLING!!!!

Nähä, nu ska jag återvända till tv:n o till dottern med nackspärr......Den andra mår bra; alldeles för bra verkar det som - just nu "terroriserar" hon sin far :) av ljudvolymen att döma...

Ha en fortsatt bra kväll!

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Kul att få se dina kort, härligt somriga så här i höstrusket.
kram Annika