söndag 19 september 2010

I´m back!!!

Äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Nu är jag här igen....Datorn är hemma o uppdaterad; och vet ni vad det bästa är???? Jo, allt fanns kvar på hårddisken - även pysselbilderna:)


Så jag slänger väl in ngt "nyskapat" (kanske gjort i våras med andra ord...)

Här är en LO jag gjorde på Rottne-träffen i våras. Superkul hade vi i dagarna två!!!! LO:n är gjord efter en skiss, där en tandläkarfirma sponsrat med priser:)

Titeln var även titel för själva utmaningen. På fotot är min dotter Jenny som spelat på chokladhjul och vunnit högvinsten i form av en 2 kg-chokladkaka. Hon ler med hela ansiktet (även om det inte syns så väl här). Sedan tyckte jag att det var lite kul med fotot i sig, då en tandläkare sponsrade...;)

Har (som vanligt) använt mig av lite spillpapper, punchinella och den obligatoriska blomman. Lite ruffigt rivna kanter på det ena mönstrade pappret; dessa kanter är chalkade med distressdyna (walnut stain tror jag färgen heter).

Kul att va´tillbaka;)


3 kommentarer:

Uzaan sa...

VAd roligt att du är tillbaka igen. eller att din dator är tillbaka... =) Fin Lo du har gjort

Kamilla sa...

ÅÅÅh skönt att datorn är på topp igen!
Jag har också min på lagning...
Vilken underbar LO du gjort, fotot var underbart, snacka om chokladkaka :D
Alfabetet var jättefint! Vad är det för nåt?
Kram kram

Annika kort & gott sa...

Åh vad skönt att du äntligen fått datorn tillbaka!!!
kram Annika