onsdag 23 juni 2010

Åter på banan!!;)

Ja, då var man här igen. Har nu semester - sååååååååå skönt!!!! Ska åka till Öland över en del av midsommarhelgen (mina föräldrar har stuga där). Sedan ska vi skjutsa ena dottern till musikläger i Virserum, medan andra dottern håller sig på hemmaplan o är på ridläger! Aktiva barn!
Nåja, pysslat en del har jag gjort - i omgångar dock. Fotat de flesta av alstren men inte fixat till korten förrän typ igår...
Tänkte bjuda på ngt smakprov av det jag knåpade ihop på Rottne-träffen i våras.



Först ut är en LO på min numera avlidna mormor. LO:n är gjord efter en utmaning att göra en layout i vintagestil, där de dominerande färgerna skulle vara blått, beige o rött. Vet int eom det blev så mkt vintage, men jag är ganska nöjd med slutresultatet. Titeln är "En älskad mormor".

En detaljbild:
En fågel som jag målat med crackle paint med ett blingigt strass-öga. Spets är väl i alla fall lite vintage?
Ha det gott!

Inga kommentarer: