söndag 2 maj 2010

Länge sedan sist

Hej på er! Som rubriken säger; det var ett tag sedan eller hur?! Men, det har varit lite annat i livet just nu för mig...Men liiiite pyssel har det blivit och allt har (som vanligt) inte blivit fotat än....


Har varit på Landstokens träff i Rottne 24-25 april. SUPERTREVLIGT!!!! TACK snälla Helena o co för två underbara dagar!!!
Har fotat både mina alster o min shopping därifrån....



Så länge får ni hålla till godo med lite gott o blandat... Här är ett armband jag pärlat på elastisk tråd. Väldigt bra; man slipper krångla med lås och så, eller hur? Matta, svart pärlor i kombination med små guldfärgade dess emellan. Blev ganska enkelt o stilrent men snyggt ändå! Vad tycker ni?


Ursäkta det suddiga kortet dock! Har gjort ett armband till; fortfarande på elastisk tråd men nu lite mindre så det passar för ett barn.

Pärlorna går i vitt, silvrigt o blått. Alla pärlorna har en lite frostad yta. Det gillar jag! Och som sagt, elastisk tråd för att underlätta på o av...

Har fortfarande inte glömt att jag har en award som skall skickas vidare. Funderar fortfarande; jag livar att återkomma i frågan!

Snart är det go´natt! Ha det bra!


2 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Jag började fundera på var du höll hus, men som du säger ibland har man bara inte tid för allt.

Elastisk tråd är supersmidigt, men jag tycker det är svårt att knyta så att det verkligen håller.
kram Annika

Petra/Trollet sa...

Det svarta gillade jag MASSOR - helt i min smak!!!!!
Kram Petra/Trollet