tisdag 11 maj 2010

Födelsedagskort

Det här kortet gjorde jag till min ena svägerska när hon fyllde år. Ljus,ljusgrönbeige cardstock som bas. Mönstrat papper från (?). Sedan satte jag dit ett brunt sidenband innan jag satte dit en bit av det mönstrade pappret -fast där använde jag andra sidan;) Sedan ett stämpelmotiv som jag målat med ProMarkers. Blommorna har jag gjort själv med en liten blomstans; duttade på lite kopparfärgat glitterlim efteråt. Har också använt en större cirkelpunch för att göra textrutan, använde mig av hörnstansen jag har för att få scalloped kanter, vilket inte var helt lätt...grrrrr..... Men nåja, resultatet blev godkänt i alla fall och födelsedagsbarent uppskattade det så då får man väl vara nöjd?! Nähä, nu ska jag vidare i cyberspace innan veterinären kallar. Huva!
Ha en fortsatt bra dag alla!

PS. Det kommer bildbevis på min shopping i Rottne samt även vilka som ska få awarden jag mottog för lite sedan - jag LOVAR!!! DS.

1 kommentar:

Sunna sa...

superfint kort, vad duktig du är