torsdag 27 maj 2010

Bara lite kort...

Idag blir det ett kort litet text-inlägg. Har fotat en hel del jag skapat (o shoppat oxå...). sk abara redigeras o läggas ut... Har mkt annat för tillfället runt omkring mig så jag känner att det måste ta sin tid nu...Men jag pysslar o skapar när andan faller på o hoppas på att allt lugnar ner sig så småningom. Kanske berättar jag om det här när allt är "klart"; vi får se...
Nåja, det var inte meningen att tråka ut er med klagosång; hoppas att ni kikar i här lite då o då - rätt var det är så hittar ni ngt nytt;)
Ha det gott så länge!!!!

3 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Jag tittar in här varje gång det kommer ett nytt inlägg. Jag hoppas att det lugnar ner sig lite så att du får tid, ork och lust för lite pyssel.
ha det gott!
kram Annika

Rita sa...

Jag kikar också in här så fort det kommit ett nytt inlägg. =)
Du får ta en sak i taget, och hoppas att det lugnar ner sig lite.
Ha nu en underbar helg, och var rädd om dig!
Kram/Rita

Anonym sa...

Tack för din fina kommentar hos mig - där satt jag plötsligt med gråten i halsen istället.
Måste även berömma dina fina smycken, innovativ skaparglädje med utsökt enkelhet (leker proffs här som du hör, hihi!)