onsdag 10 mars 2010

Halsband med länkar

Gjorde ett halsband till en kompis som fyllde år för en månad sedan ungefär. Visste inte riktigt vad jag skulle köpa, så då kom jag på att jag faktiskt kunde göra ngt själv... Blir lite "feg" ibland när det gäller att ge bort saker; tror inte riktigt på att någon faktiskt uppskattar det man gjort???!!!!.... Men, men. Nog om det. Såhär blev slutresultatet:

Fotot är lite konstigt - jag vet....Har använt mig av metallänkar som sitter ihop två o två. Har satt dit ngr sötvattenspärlor emellan en del av länkparen. Tre egenhändigt gjorda berlocker blev det att hänga dit. En metallbricka där jag stansat in "HOPE", de två andra berlockeran hänger i en bit tunn kedja - har trätt pärlor i lite olika kombinationer. Blev rätt så nöjd med det. Skulle nästan kunna tänka mig ett liknande själv faktiskt!
Ha en bra dag i vårsolens glans!!!
KRAMIZAR

1 kommentar:

Rita sa...

Riktigt snyggt halsband!!! Du behöver inte alls vara feg, du gör väldigt fina saker =)
Kram