söndag 28 februari 2010

Födelsedag o lite till

Ja, som sagt. För lite sedan fyllde jag ju år.... 35 närmare bestämt....
Har lite allt möjligt att visa er i pysselväg, men först tänkt jag visa ett par bilder på vad jag fick i födelsedagspresent. Först (och störst) är:



TITTA!!!! En alldeles egen Crop-in-style XXL!!!!!!!! Gissa om jag är glad!?! Visste i o för sig i förväg att jag skulle få den; men i alla fall! Dessutom blev det:



En craft-mate (tror jag den heter), med massor av fack för ex brads, öljetter o allt möjligt smått o gott!!!!! Man kan inte vara annat än nöjd; eller hur?

Lite pyssel måste jag väl också visa er i detta inlägg. Har en del kort på "gamla" alster som nu är redigerade o klara. Har börjat göra lite kort "bara för att". Inte bara när ngn beställer ngt. Först ut blir ett grattis-kort:

Ett kort utan text på framsidan; går lite i lila toner. Kanske även skulle funka som ett påsk-kort även om det inte var ämnat för det från början??!!!!

Vad tyckte ni förresten om Melodifestivalen igår kväll? Var det de rätta låtarna som gick vidare? Min sambo ringde o röstade för första gången någonsin; det ni!!!!! Han brukar annars bojkotta allt vad sådant här heter. Men han blev jätteförtjust i Anna Bergendahls låt; den som gick direkt vidare (eller så var det kanske hon som sjöng som föll honom i smaken????.....he he he)

Nu ska jag strax ge mig ut på en bloggrunda så KRAMIZAR till er alla!

Millan M



2 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Underbara presenter! Kortet är jättesött, passar nog till det mesta egentligen. Perfekt att sätta på passande text när det är dags att användas.
kram Annika

Malmis sa...

Det var fina presenter! Jag har oxå den undre av väskorna, fast jag har smyckestillbehör i min, ringar, lås, pärlhattar osv... :)