söndag 13 december 2009

En beställning

Fick en beställning på ett armband för lite sedan. Det skulle vara till en liten tjej på drygt tre år. Gärna kedja med ett antal hängande o dinglande berlocker på...Javisst, sade jag o antog raskt utmaningen. Kom sedan på att en treåring inte är väldigt stor....Men det gick bra till sist:) Beställaren som skulle ge bort armbandet i julklapp var mkt nöjd o det är ju huvudsaken, eller hur? Såhär blev det:


Berlockerna är från vänster: en liten ängel, ett hjärta, en fjäril o en stjärna. Blev nöjd själv med slutresultatet, även om vägen dit var lite pillig ibland;)

Ha det bra ikväll! Nu ska jag slappa o surfa lite innan det är dags för jobbet kl.21.00.

2 kommentarer:

Lillnettan sa...

Jättesött! Jag försöker göra egna armband ibland, fast är så dålig på att böja till hattpinnar till snygga öglor. Kristofer är till min förtret mycket bättre på det än jag - fast då har jag i och för sig ett bra skäl till att tvinga honom att sitta och böja till dem åt mig. ;-)

Annika kort & gott sa...

Vilket sött armband! Alltid kul att få beställningar och ännu roligare när beställaren är riktigt nöjd.
kram Annika