onsdag 4 november 2009

Födelsedagskort

Hej på er!

En kompis till mig fyllde 35 år för lite sedan. Var ju tvungen att knåpa ihop ett kort givetvis!

Och det kommer här:

Hade en spillbit cardstock som jag vek lite annorlunda, nästan som ett kuvert ungefär. Framsidan dekorerad med, återigen, en spillbit mönstrat papper, några blommer(i det närmaste obligatoriskt) samt en söt liten Magnolia-flicka.


Baksidan på kortet blev:


Samma mönstrade papper på det lilla "locket" som på framsidan. Kortet hålls ihop av en grattis-stämpel, stämplad på akvarellpapper med distressdyna. Stämpeln är egentligen två stycken - först en journalingcirkel som jag sedan stämplat GRATTIS på.



4 kommentarer:

Rita sa...

Ett riktigt fin kort =) Antar att kompisen blev jätteglad.
Ha en skön kväll!
Kram

Annika kort & gott sa...

Vilken söt vikning på kortet, dessutom är jag riktigt svag för gult.
kram Annika

Vixen sa...

Men så sött. Vikningen blev ju kanon på det där viset. Har bara gjort sånna kort och haft öppningen som framsida så tack för så bra inspiration :)

Therese sa...

Mysig blogg du har! Jag är oxå sjuksköterska å älskar att pyssle, speciellt virka amigurumis :)
Ha en bra dag!