måndag 26 oktober 2009

Snart är det jul - igen

Julkortsproduktionen har börjat ta fart. Ska stå på en julmarknad i december så det är väl dags att sätta fart nu, så man slipper låsa in sig i hobbyrummet veckan innan. Har förresten inget hobbyrum alls för tillfället, då sambon drabbats av hantverkarfeber och börjat renovera mitt rum. Vilket i och för sig inte är fel;) Nya tapeter och nytt golv ska det bli. Foton kommer så småningom här i bloggen. Jag lovar! Trodde inte jag hade så mkt i mitt rum. Oooh, så fel man kan ha hörrni!!!! 6 flyttkartonger fullpackade + en hel del som står utspritt i hela gillestugan!!!! Jesus, var kommer allt ifrån???????????


Nåja, ett julkort var det ju vi skulle komma till.

Här talar vi recykling! Har använt spillbitar av förra årets julpapper. Samt ett stämpelmotiv sedan jag vet inte när... Har stämplat en swirl som sticker fram under stämpelmotivet. Texten är skriven med hjälp av en schablon och sedan har jag satt en öljett i varje ände av det vita pappret och däri hamnade en bit scrappers floss. Klart! Detta julkort är dock redan sålt till en bekant. Kul, kul att folk gillar det man gör, men nu blev det ju ett kort mindre till marknaden...

KRAMAR!

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Lycka till med julkortsmakeriet, det lär gå åt en hel del kort på en julmarknad skulle jag tro. Massor av fint att titta på här i din blogg, tack för titten.
kram Annika