måndag 26 oktober 2009

Och de nominerade är.....

Ja, spänningen är stor förstår jag;)

Fick ju en superfin KAOS för lite sedan. Nu har jag bestämt vilka tre jag ska nominera. De är:

Malmis - för de helt ljuvliga msycken hon gör och på senare tid har hon dessutom visat sig vara en MKT lovande scrappare/kortmakare

Tussan - för helt uuuuunderbara hängla-alster i de mest fantastiska färger

Uzaan - för inspirerande alster och för att hon ofta tittar in med uppmuntrande kommentarer

TACK TJEJER FÖR ALLA KOMMENTARER OCH ALL UNDERBAR INSPIRATION!

Hör av er så jag kan få era adresser, snälla!

2 kommentarer:

Uzaan sa...

o men tack vad skoj. =) har du en mail adress jag kan skicka adressen till =)

Malmis sa...

Tack snälla, vad glad jag blir! Säger som Uzaan, vart ska jag maila min adress ;)