söndag 30 augusti 2009

Jag lever - faktiskt!!!

God morgon!
Blir ytterligare "bara" ett skrivet inlägg utan ngt pyssel. Har ingen dator hemma alls för tillfället... Ett elakt litet virus har nästlat sig in i datorn; vårt virusprogram fick inte bort det och det slutade med att vi inte ens kunde sätta igång datorn!!!! Så nu är den på storstädning. Får se när vi får tillbaka den:(
Attans också!!!!!!!!
Jaja, inte mkt att göra åt. Kan passa på att puffa lite för en scrapträff vi ska ha här i O-hamn i september "Oscarsscrappen". Den 19 september går arrangemanget av stapeln. Besök gärna bloggen för arrangemanget. Länk finns här till höger.... Kan tyvärr inte komma själv, eftersom jag har jobbat natten o ska ligga o sova större delen av dagen. Men jag kanske tittar förbi en sväng och shoppar loss lite fram på eftermiddagen. Det är ju aldrig fel;)
Nähä, mer än så här blir det inte idag - heller
Ha det gott!

3 kommentarer:

pysselninjangittan sa...

hoppas du får tebax datorn fort :)

Malmis sa...

Tackar för kommentaren om halsbandet! Ang silverleran söker jag just nu inspiration innan jag köper ett nytt paket. Vill veta vad jag ska göra innan jag handlar! :)

pysselninjangittan sa...

DU HAR NÅT HOS MIG !!!!!