onsdag 1 juli 2009

Lite kort

Måste uppdatera lite nu kände jag så här i sommarvärmen... Ena dottern är på ridläger över dagen, den andra vill åka o bada o jag vill/måste uträtta ärenden på stan. Bläää!!!!! Vi får väl se om vi kan kompromissa på ngt sätt:)
Äldsta dottern slutade femte klass för ngr veckor sedan. I o med detta så kommer hon att byta skola till hösten när sexan börjar. Blommor o presenter hade inhandlats till lärarna - och "lilla jag" fick äran att göra de tre korten!! Så här kommer de! Först ut är kortet till Sandra (klassföreståndaren)






Blev faktiskt ganska så nöjd med det. Går i gröna toner och är lite uppblingat med stickles. Nästa kort är till Lena, som barnen haft i b la engelska:



Ni får väl ha överseende med att fotona är lite snea´ - precis som sin skapare:)



Sista kortet ut är det till Pelle, som varit pers.assistent åt en kille i klassen, men Pelle har även ryckt in där det har behövts.

De fick varsin Hortensia (blå till pojken o rosa till flickorna...)i ett zinkspann ihop med respektive kort. Klassen hade också skänkt det som var kvar av klasskassan till BRIS så det blev sommarpresenten. Bra va´!!??!!

Nähä, nu måste jag rusa vidare. På återseende!







6 kommentarer:

Uzaan sa...

Fina kort!

BellaMio sa...

Har det uppdaterats minnsann!! Gillade det första, det gröna kortet allra mest! Annorlunda och roligt med det rivna!

Simma lungt!

Kram Kram

Malmis sa...

Jättesöta kort du har gjort!

pysselninjangittan sa...

kul med tagsen på LENA kortet :)

Malmis sa...

armbandslänkarna i läder har jag köpt på ebay.

zαnуα ♥ sa...

Vilka fina kort! :D