onsdag 15 juli 2009

Äntligen nåt nytt



Jaa, tänkte visa er lite alster; faktiskt både i pappersform och pärlform...



Det översta kortet fick en scrapkompis när hon fyllde år för ett par dagar sedan (hej BellaMio!!!)
Jag bara äääälskar stämpeln, Tilda med kanin!!!!

Nästa kort är också ett grattiskort som jag gjorde efter det att jag suttit o vänt o vridit på lite spillbitar jag hade...Kan alltid vara bra att ha ett kort! Faktiskt gjort helt utan målade stämpelmotiv. "Happy Birthday" är ju förstås stämplat o därefter embossat. Snyggt!

Hade som sagt var tänkt visa er lite smycken också, men jag får snart ett nervsammanbrott på datorn jag för tillfället använder (sitter inte hemma vid min gamla vanliga...) så det får bli en annan gång. Orkar inte fresta mitt tålamod mer...

Over and out!

2 kommentarer:

pysselninjangittan sa...

härligt papper på det sista kortet :)

Jessica sa...

Du har något i min blogg
Kram