tisdag 16 juni 2009

Utställning!!!






Ja, som jag nämnde tidigare här i bloggen så har jag lite grejer utställda på mitt jobb för tillfället. Skoj, skoj. Kan ju alltid hoppas att ngn fastnar för mina grejer och kanske till o med vill köpa ngt...??!! Eftersom jag jobbar på sjukhus, så är det troligen ett gammalt medicinskåp som används. Där brukar vi ha lite olika grejer utsällda. Flera av oss på avdelningen är lite pyssliga, så vi brukar turas om att ha lite av våra grejer där. Kortens kvalitet är dock inte det bästa (trots viss redigering), med tanke på att undertecknad jobbar natt...
Så här ser alltså skåpet ut...
Här har vi den övre hyllan. Där har jag lite olika kort (som också finns här i bloggen) samt bokmärken och ngn tändsticksask.

och här var nedre hyllan... Där är ngr örhängen och halsband. Undrar om det är ngt som lockar?

Inga kommentarer: