måndag 1 juni 2009

Redan??!!

Ja, ett sista litet kort tänkte jag visa er innan det är "over and out". Har faktiskt redan gjort - håll i er nu- årets första julkort!!!! Tänkte för en gångs skull börja i tid, så det inte blir som de senaste åren, när man sitter totalt fast vid pysselbordet dag som natt de sista dagarna innan julmarknader och annat. I och för sig trevligt, men i juletider har man ju en hel del annat också. Familjen vill ju gärna se en ibland med...

Inspirationen kom när jag hittade spillbiten av julpappret där jag hade stansat ut en cirkel i ena hörnet. Kom då på att där skulel det ju vara käckt med en liten tomte som tittar ut...Sagt och gjrot, fram med julpapper o julstämpelmotiv. Lite röd punchinella, en journalingstämpel som jag stämplade med Distress Ink-dyna o därefter skrynklade ihop pappret för att det skulle se slitet o gammalt ut. Känner mig riktigt nöjd med att ha kommit igång med julpysslandet...Eller vad säger ni? Har ni också börjat?

Nähä, nu måste jag sluta. Ska köpa blommor o helst hinan plantera dem inna det är dags för utvecklingssamtal i skolan med ena dottern. Hoppas ni får en fin dag därute. På återsurfande! KRAMAR TILL ER ALLA

4 kommentarer:

pysselninjangittan sa...

haha
ja jo, gäller o va tidigt ute :-)

Kamilla sa...

ÅÅå WOW vilket fiint julkort, det är klart man ska göra julkort nu ;) då har man ju massor klar när julen helt plötsligt står bakom dörren ;)
TACK snälla, snälla för awarden, jag blev sååå glad, det värmer verkligen nu när jag pluggar nätterna igenom...sista rycket för skolan vetdu ;)

Malmis sa...

vilket gulligt julkort!

BellaMio sa...

Hahaha, ja du jag vet ju hur vi brukar sitta och kämpa i november så det är nog ingen dum idé!

Snyggt är det ju oxå!

Kramis