fredag 24 april 2009

LO på pysselträff


Här kommer den utlovade bilden på LO:n jag gjorde efter en skiss. De mönstrade pappren är lite spillbitar av okänt märke. Cardstock troligen från Basic Grey. Blommor från Prima (som vanligt) samt lite annat smått o gott... M:et i rubriken är av chipboard som jag klätt med ett av de mönstrade pappren jag använde och därefter har jag chalkat kanterna med VersColordyna "pinecone" (mkt användbar färg). De övriga bokstäverna har fått lite 3d-lack för att "stå ut" lite grand. Och som vanligt har jag blingat till det lite med stickels på ngn av blommorna (vad skulle man göra utan stickels??)
Ber om ursäkt för att bilden inte är den bästa, men jag var inte så överens med vare sig dator eller bildredigeringsprogrammet.... SUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ville åtminstone att ni skulle få se den. Jag blir väl bättre på redigeringsbiten vad det lider - får vi hoppas!

Inga kommentarer: